SKUPINOVÝ PILATES

Jak pomůže Pilates prospět?

- výrazně zvýší fexibilitu a ohebnost
- uvolní, zesílí a zlepší funkčnost kloubů, zejména kyčelních, ramenních, kolenních
- posiluje pánevní dno a tím působí jako prevence inkontinence
- zesílí a vytvaruje svaly, především svaly břicha, zad, paží, stehen bez mohutného nárůstu svalové hmoty, což ocení        hlavně ženy
- zlepšuje držení těla a odbourává bolesti zad s tím spojené
- zlepší koncentraci, koordinaci a rovnováhu
- naučí lépe dýchat, zvýší kapacitu plic
- vhodná pohybová aktivita při osteropóze
- odbourává stres
- poskytuje prostor pro uvědomění si vlastního těla a těla v pohybu

Pro koho je určen? 

 

- není limitován věkem
- pro ženy a muže
- pro těhotné
- pro ženy poporodu
- pro lidi se sedavým zaměstnáním
- pro seniory
- vhodná pohybová aktivita při osteroporóze a jiných civilizačních onemocněních
- pro ta, kteří z jiného důvodu nemohou zatěžovat kardio-vaskulární systém
- pro sportovce - jako doplněk ke sportům, především tam, kde je opomíjena složka aktivního strečinku a zapojování        hlubokých svalů (hokej, veslování, basketbal, florbal, golf ...)
- pro ty kteří chtějí posilovat vlastní váhou těla - ideální pro vypěstování štíhlých, pevných dlouhých svalů bez nárůstu       svalové hmoty
- pro tanečníky

 

„Po deseti lekcích se budete cítit lépe, po dvaceti lekcích budete lépe vypadat a po třiceti lekcích budete mít nově vytvarované tělo.“

Pokud jste se nikdy nesetkali se cvičením pilates, doporučuji, začít s cvičením pro začátečníky.

2017 © Pilates Blansko